Ofeminint

Idag har jag gjort något ofeminint. Eller snarare använt mig av en produkt som är till för män. Jag har varit dunderförkyld den senaste veckan och knappt orkat utanför dörren. Under min konvalescens tar oturligt nog min ansiktscreme slut. Mina stackars vårvintertorra kinder blir allt torrare och börjar så smått flaga. Jag finner ingen annan råd än att låna av mannes fuktgivare. Och faktiskt så blir kinderna ganska snart mjukare. Det enda problemet är att jag nu sitter här i soffan och luktar som en hel karl. Representerar jag nu någon av bokstäverna i HBTQ? Lite queer måntro?

IMG_1738

Lite småqueer kind…

Kommentera

