Vita kränkta män

Åh jag missade inslaget igår med Lo Kauppi om hennes och Figge Norlings uppsättning av Vita kränkta män på en TV- kanal jag inte ska nämna vi namn, men ATT jag ska åka till Stockholm och se den när det nu går upp. (Sak att kolla upp) Någon som vill hänga på?  Och under tiden som jag jobbar kan ni ju roa er med att se klippet (FÖRE MIG I might add!). Här finns det.

Och jag kan även bjuda på lite relaterade roligheter i form av ett briljant seriestrip av Elin Lucassi:

vkrankta-600x1337

 Lånad från genusfolket.se

Jo förresten, det var Carro som tipsade mig om inslaget. Alltså jag hade ju sett det påas dagen innan men missade för att jag sov så länge. Och hon sms-ade men till ingen nytta eftersom jag glömt sätta på ljudet på telefonen. Men tack för att du tänker på mig Carro! ❤

Kommentera

