Besöksrekord och utlottning!

ballonger

 

Bild lånad från tyras.se

Idag har det blivit besöksrekord på bloggen. Så nu utlyser jag en liten tävling för att fira. Blir det 200 besök innan klockan slår midnatt så kommer den 200:e besökaren att vinna mitt exemplar av Maria Svelands Bitterfittan. Jag avslöjar inte hur många besök det är nu, men det är inte jättelångt ifrån 200. Så skriv något i kommentatorsfältet så att jag vet vem som blev nummer 200 och vinn en grymt bra och viktig bok!! (skriv mailadress också så kontaktar jag vinnaren)

Obs! Kommenterar ni inte så kan ni inte vara med i utlottningen. Sådana finesser som att se vem som är 200:e besökaren UTAN kommentar kan jag inte. Bara så ni vet. 

5 thoughts on “Besöksrekord och utlottning!

Kommentera

