And the winner is …

mamma med knuff!!! Grattis! Bitterfittan kommer på posten! 🙂 Som enväldig jury bestämmer jag att du vinner då du lämnade din kommentar strax efter midnatt och därmed var den som var närmast både tolvslag och 200- strecket. Vi nådde inte riktigt till 200, det var några besök kvar men det är verkligen jättejätteroligt med så många besökare, särskilt som jag startade upp bloggen för bara några veckor sedan. Jag vill önska er alla en skön söndag och jag återkommer inom kort med nya genusanalyser.

Grattis igen mamma med knuff, jag hoppas du ska gilla Bitterfittan så mycket som jag gjorde.

tarta-5

Bild lånad från fotoakuten.se

Kommentera

