Sköna söndag …

kommer ni ihåg? Gick på söndagsmorgnar när jag växte upp. Det var ”Mitt hem och min trädgård”- Bosse (tänkt ”ojojoj” med Robert Gustavsson i Nilecity så minns ni nog), det var Susanne Lanefelt (”kniiiip”) som gympade och det var allt möjligt skönt mys.

Och på tal om mys så utgjordes detta idag för min del av att jag och mannen i mitt liv tog hissen upp till Heaven 23 och åt räkmacka smörgås och drack bubbel/öl och njöt av utsikten. Dit upp tog vi glasshissen. Jag ville åka upp och ned många gånger, men det är självfallet inte så vuxna människor gör. Andra kan ju vilja använda hissen.

Förutom hisnande utsikt och supersmarriga smörgåsar hade de en lampa gjord av bomull. Den såg ut som ett moln. Dumt nog fotade jag den inte, men ni kan säkert se det framför er istället. 

Hursomhelst, även ilskna feminister behöver en skön söndag ibland. Så de kan ladda inför att vara ilskna igen veckan som kommer. 😉

Kommentera

