BF!!!

Idag är vårt BF men än så länge verkar bäbishen inte vara på gång på något drastiskt sätt. Men dagen har ju just börjat, so no stress, plenty of time lillhen- tänkte jag tills jag såg väderprognosen till helgen. Värmebölja! Nu känner jag bara: kom igen nu, kom ut nu!! För den senaste värmeböljan var inte nådig mot yours truely. Är jag långsam och svullen nu så var det ingenting mot vad 23 grader och sol gjorde med min stackars höggravida kropp. Så kära lilla barn, låt din mamma få föda i detta härliga svala regniga väder, det vill säga före helgen. Så åker vi hem i solsken sedan. Det blir perfa, som min yngsta syster skulle säga. Kom igen, det fixar du och jag och pappsen tillsammans!

Kommentera

